klantenservice

Service & garantie

Retourbeleid

Veilig winkelen

Hulp bij bestellen

Veilig betalen

Algemene voorwaarden

 

Service & garantie

Dacks Buitenmeubelen bestaat sinds 2004 en sindsdien was en is het voor ons heel belangrijk om geen ontevreden klanten te hebben. Om dit resultaat ook in de toekomst te behouden bieden wij onze klanten de optimale service waar Dacks voor staat. Meestal is onze nazorg niet nodig, maar in die gevallen waarin dat anders is, staan wij graag voor u klaar.

Wanneer u iets bij ons bestelt, mag u ervan uitgaan dat het een kwalitatief hoogwaardig product is. U heeft bij ons recht op een garantieperiode van minimaal twee jaar, dit is afhankelijk per product. Dit wordt ook wel de wettelijke garantie genoemd. Een product moet beantwoorden aan wat u er in alle redelijkheid van mocht verwachten. Naast de wettelijke garantie geldt ook de fabrieksgarantie, deze termijn kan oplopen tot wel tien jaar. De fabrieksgarantie doet nooit afbreuk aan uw wettelijke garantierechten. 

Onze garantie:

  • Een garantietermijn van minimaal 2 jaar
  • De garantie is van kracht vanaf de datum van aankoop
  • Het product is bij ons aangeschaft 
  • U heeft recht op een gratis reparatie of een nieuw product
  • Retourkosten worden in geval van garantie niet in rekening gebracht. Dacks Buitenmeubelen draagt alle kosten.


Wanneer u niet tevreden bent over ons, kunt u hiervoor een klacht indienen. 

U kunt uw klacht indienen door onderstaand formulier in te vullen. We willen u vragen de originele factuurgegevens en indien mogelijk een digitale foto waarop de klacht duidelijk zichtbaar is toe te voegen. Bijna al onze leveranciers vragen hier naar. Op deze manier kunt u binnen 48 uur een inhoudelijke reactie van ons ontvangen en proberen we de klacht naar uw tevredenheid op te lossen.

U ontvangt een kopie van het bericht op het e-mailadres dat u in het formulier vermeldt. 

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP Den Haag (www.degeschillencommissie.nl). Op de website vindt u meer informatie hierover. Daarnaast kunt u ook terecht bij het Europese online geschillenplatform (ODR), u kunt uw klacht bij het ODR indienen, door hier te klikken. U wordt doorverwezen naar de Europese website van het ODR.

 

Contact Gegevens

Factuur Gegevens

  • Uw originele factuurnummer en factuurdatum.
     

Klacht

Omschrijf hier uw klacht en voeg eventueel duidelijke foto\'s toe. Let op, het uploaden van foto\'s kan enige tijd duren, afhankelijk van de grootte van uw bestanden en uw verbindingssnelheid.

* Verplichte velden

 

Retourbeleid

U kunt binnen 30 dagen na ontvangst van artikelen die u bij ons in de webshop gekocht heeft een retourmelding maken, mits deze voorzien zijn van een zo origineel mogelijke verpakking en geen maatwerk is. Onder maatwerk verstaan wij alleen producten vervaardigd conform aanvullende instructies van de koper. Indien producten door uw toedoen schade hebben opgelopen, dat stellen wij u aansprakelijk voor waardevermindering. Dit is immers een wettelijk vastgestelde regel met betrekking tot verkopen op afstand. Heeft u binnen 30 dagen geen gebruik gemaakt van het herroepingsrecht, dan vervalt dit recht. De kosten welke het retour zenden met zich meebrengt zijn te allen tijde voor rekening van de koper. De meeste artikelen kunnen niet met de reguliere post worden verstuurd, houd rekening met gemiddelde verzendkosten van € 15,-.

Retourzendingen kunt u door middel van ons retourenformulier aanmelden, zodat wij weten dat uw artikel retour komt. U ontvangt bericht op het e-mailadres dat u in het formulier vermeldt. Nadat u het formulier heeft ingevuld, dient u binnen 30 dagen de producten te retourneren. Na ontvangst van uw artikel retourneren wij het gehele aankoopbedrag en verzendkosten zo spoedig mogelijk. Dit is uiterlijk binnen 14 dagen nadat u het artikel retour stuurt of aangeeft retour te gaan sturen.

U kunt ook een e-mail sturen naar info@dacks.nl waarin u de vragen uit het retourenformulier beantwoordt. U mag een artikel ook zonder aanmelding retourneren. Voeg dan het ingevulde retourenformulier toe aan uw pakket. 

U mag ook het Europese model formulier gebruiken.

Retouradres

DACKS AMSTERDAM
Pedro de Medinalaan 89
1086 XP Amsterdam 

 

Veilig winkelen

100% veilige betaling, privacy gewaarborgd, retourecht

Hulp bij bestellen

Plaats het product van uw keuze in de winkelwagen door op de "winkelwagen button" te klikken. Klik vervolgens op "ga door naa afrekenen" om te gaan betalen. Heeft u alles wat u zoekt? Vul dan uw gegevens in en doorloop de stappen van uw adresgegevens, bestelling inzien en betaling. Pas als u op '"afrekenen" klikt, is uw bestelling definitief. Voor u uw bestelling bevestigd heeft, bent u te allen tijde vrij om wijzigingen aan te brengen.

Wanneer u de bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren wij u contact op te nemen met de klantenservice.

Telefonisch bereikbaar van di t/m za tussen 10.00 en 18.00 uur

T. 020-697 52 87

@: info@dacks.nl

Bij ieder product staat de verwachte levertijd weergegeven. Wilt u 100% zeker zijn van de levertijd, neem dan contact op met onze klantenservice. Alle leveringen vinden plaats met PostNL. U ontvangt van ons een track&trace code om de zending te volgen. Zij bezorgen uw bestelling overdag op het door u aangegeven verzendadres. Indien het pakket niet in ontvangst kan worden genomen, nemen de bezorgers het pakket mee en bieden dit op een door hen aangegeven tijdstip opnieuw aan. Indien de tweede poging ook mislukt wordt de bestelling retour gestuurd naar Dacks.

 

Veilig betalen

Wij rekenen geen transactiekosten door aan onze klanten. Hieronder vindt u een overzicht van de betaalmogelijkheden binnen onze webshop.

Betalen via iDeal


Met iDeal betaal je vanaf je eigen bankrekening. iDeal is de meest eenvoudige en meest gebruikte wijze van betaling. De transactie door je bank uitgevoerd. Veilig en betrouwbaar. Indien  je bankiert via Rabobank, ABN AMRO, ASN Bank, Fortis, ING, SNS Bank of Friesland kun je direct gebruik maken van IDeal als betalingsmethode.

Betalen met credit card

Wij accepteren met Multisafepay volgende credit cards: Visa en Mastercard. Op de Credit card betaalpagina vul je je credit card gegevens in. Multisafepay controleert gelijk uw gegevens op correctheid en indien alles goed is, wordt autorisatie gegeven. Op deze manier is Multisafepay de enige partij, die toegang heeft tot de credit card gegevens. 

Betalen met PayPal

Wereldwijd zijn er al meer dan 150 miljoen rekeninghouders bij PayPal aangesloten en is daarmee een algemeen geaccepteerd en betrouwbare betaalmethode. Hoe werkt PayPal? Je eigen PayPal internetrekening is gekoppeld aan bijvoorbeeld je creditcard of je eigen bankrekening. Betalingen via PayPal worden door deze instantie automatisch geïncasseerd van je creditcard of bankrekening. Je laat dus nooit creditcard- of bankgegevens achter bij een webshop. Een PayPal betaling is vrijwel direct verwerkt zodat we je bestelling direct kunnen verwerken en verzenden!

AfterPay

AfterPay voert voor Dacks.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale factuur van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij betalen met een digitale factuur tot een bedrag van € 1.000,00 als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Indien u voor een hoger bedrag bestelt en u niet volledig vooruit wil betalen, dan kunt u met ons contact opnemen. Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode. U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.